Modularna online nastava od 30.11. do 4.12.2000.

Što smo prošli tjedan naučili online


Nastavni tjedan započeo nam je temom „Subjekti kaznenog postupka“.

      

Preslušali smo prezentaciju te proučili skriptu na tu temu kao i brojne obavijesti: „ Obavijest o pravima žrtve“, „Obavijest o pravima žrtve - dijete, spolne slobode i trgovanje ljudima“, Obavijest o pravima oštećenika itd. Na kraju smo proučili i umnu mapu: „ Žrtva KD i oštećenik.

                                                                           

Polaznici odjela 5 i 6, koji su imali tjedan ranije kontaktnu nastavu u Policijskoj školi, od ponedjeljka do pretka trebali su, uz dnevne online  obveze, pregledavati i proučiti sve što smo mi naučili online prošloga tjedna.

Sljedećeg dana pregledali smo prezentaciju: „Progon kaznenih djela“ te proučili  „Katalog kaznenih djela po liniji rada temeljne policije“, a zatim smo samostalno popunjavali „Zapisnik o uhićenju“ i „Zapisnik o ispitivanju osumnjičenika“, u stalnom kontaktu s predmetnim nastavnicima preko chat-a ili poruka.

U srijedu smo pisali i „veliki“ test, koji je obuhvaćao ranije obrađene nastavne jedinice. Trebali smo ga  trebali riješiti iz prvog pokušaja, nakon čega je bio i ocijenjen.

Sredinom tjedna pregledali smo i preslušali prezentaciju „Kaznena prijava i zaprimanje kaznene prijave“ te ponovili nastavnu jedinicu: “Ustroj MUP-a RH“, kako bismo to mogli interpretirati i na engleskom, odnosno, na njemačkom jeziku.
U četvrtak tema online bila je popunjavanje Zapisnika o zaprimanju kaznene prijave te pregledavanje niza ispunjenih obrazaca kao što su: Zapisnik o zaprimanju kazane prijave, Obavijest o pravima žrtve, Obavijest o pravima oštećenika, Izjava oštećenika o imovinsko pravnom zahtjevu i Obrazac pojedinačne procjene žrtve.

    

Na kraju tjedna pregledali smo i preslušali prezentacije „Kazneno djelo krađe“ i „Prevencija krađe“ te naučili kako ispitati osumnjičenika na engleskom jeziku, odnosno, na njemačkom jeziku te kako prikupljati obavijesti na engleskom, odnosno na njemačkom jeziku.

                                                                           

Naravno, pri kraju dnevnog online učenja svaki dan smo rješavali testove za provjeru znanja, a našu aktivnost tijekom nastavnih sati neprestano su provjeravali predmetni nastavnici i razrednici.