U Policijskoj školi obilježava se Dan ljudskih prava

Sastavni dio Strukovnog kurikuluma Policijske škole „Josip Jović“ je područje ljudskih prava, poštivanje i prihvaćanje različitosti te obveza policijskih službenika da  poštuju i štite ljudska prava tijekom svojih postupanja

Tijekom ovoga tjedna učenici trećih i četvrtih razreda Policijske škole „Josip Jović“  i polaznici programa obrazovanja odraslih za zanimanje policajac/policajka obilježavaju Dan ljudskih prava. O ovoj se temi razgovaralo tijekom nastavnog procesa i u izvannastavnoj aktivnosti pod nazivom „Human Rights Corner“. 
 
Međunarodna zajednica 10. se prosinca prisjeća 1948. godine kada je Opća skupština Ujedinjenih naroda usvojila Opću deklaraciju o ljudskim pravima. Deklaracijom su svi narodi pozvani na priznanje dostojanstva te jednakih i neotuđivih prava svih članova ljudske zajednice kao temelja slobode, pravde i mira u svijetu. 
 
Republika Hrvatska je od 2017.godine punopravna članica Vijeća za ljudska prava Ujedinjenih naroda čime je započela uvoditi temeljna znanja o ljudskim pravima u edukacijske programe Ministarstva znanosti i obrazovanja.
 
Sastavni dio Strukovnog kurikuluma Policijske škole je područje ljudskih prava, poštivanje i prihvaćanje različitosti te obveza policijskih službenika da  poštuju i štite ljudska prava tijekom svojih postupanja.
 
Počevši 25. studenoga, kada se obilježava Međunarodni dan protiv nasilja nad ženama,  učenici trećih razreda izrađivali su tematske plakate o zaštiti i pravima žena i povijesnom razvoju ljudskih prava. Polaznici programa prekvalifikacije za zanimanje policajac/policajka u sklopu izvannastavne aktivnosti „Human Rights Corner“ na temu odnosa ljudskih prava i sporta imali radionicu u sklopu koje su trebali jednu minutu govoriti o izjavi napisanoj na papiru kojeg su slučajno izvukli, a koja se odnosi na temu radionice. Na taj način su podijelili svoja mišljenja o odnosu sporta s mnogim područjima života kao što su sigurnost ljudi, spolna/rodna ravnopravnost, mediji, djeca, državljanstvo, zdravlje, siromaštvo ili opća ljudska prava. U raspravi koja je slijedila  polaznici su iznosili svoja različita gledišta, potaknuti na razmišljanje o sportu, koji je dio njihovog svakodnevnog života, na jedan novi način, usko povezan s ljudskim pravima.  
 
Aktivnim sudjelovanjem u nastavi, izradom prezentacija, pripremanjem izlaganja sa polaznike iz svojih razrednih odjela, raspravom u grupama, zajedničkim pripremanjem edukativnih materijala i plakata učenici i polaznici stekli su nova znanja o ljudskim pravima i spoznaju kako je zajedništvo, suradnja, međusobno poštivanje i prihvaćanje različitosti važno u svim segmentima života.

Stranica