Na Policijskoj akademiji moto-sezonu otvorili treningom sigurne vožnje

Iako su statistički pokazatelji u pozitivnom opadanju, brojke govore da vozači motora i mopeda sudjeluju u 7,8% svih prometnih nesreći; svaki peti poginuli i svaki sedmi ozlijeđeni jest motociklist/mopedist ili suputnik. Zato je Ravnateljstvo policije s BMW moto klubom „Zagreb“ u subotu organiziralo trening sigurne vožnje na Policijskoj akademiji zbog početka moto-sezone i povećanja broja motocikala i mopeda u prometu. 

Foto: MUP 

Iako su statistički pokazatelji u pozitivnom opadanju, brojke govore da vozači motora i mopeda   sudjeluju u 7,8% svih prometnih nesreći; svaki peti poginuli i svaki sedmi ozlijeđeni jest motociklist/mopedist ili suputnik.  Zato je Ravnateljstvo policije s BMW moto klubom „Zagreb“ u subotu organiziralo trening sigurne vožnje na Policijskoj akademiji zbog početka moto-sezone i povećanja broja motocikala i mopeda u prometu.

Predavanje na temu otvorio je Igor Klarić, predsjednik BMW moto kluba „Zagreb“, a statističko-preventivnu prezentaciju  održao je Darko Grac iz Službe za sigurnost cestovnog prometa Uprave Policije. 

Slijedile su dvije komponente treninga sigurne vožnje: program sigurne vožnje i vožnja spretnosti, a vodili su ih instruktori vožnje iz službe za stručno usavršavanje i specijalizaciju na Policijskoj akademiji.

Najčešće greške vozača motocikla i mopeda u prometu su: vožnja bez kacige, vožnja neprilagođenom i/ili nedopuštenom brzinom, pretjecanje ili obilaženje kolone vozila po dijelu kolnika za promet vozila iz suprotnog smjera, vožnja tehnički neispravnog ili neregistriranog mopeda ili motocikla, vožnja po površinama koje nisu namijenjene za tu vrstu vozila i vožnja prije polaganja vozačkog ispita.

No, i vozači ostalih vozila rade greške koje su uzrok stradavanja motorista i mopedista. To su najčešće oduzimanje prednosti prolaska, neoprezno skretanje ili prestrojavanje bez uključenog pokazivača smjera, otvaranje vrata u koloni vozila te neprovjeravanje mrtvog kuta u prometu.



Stranica